martes, 8 de julio de 2008

Capítol:2






Aiko: Jo he tornat d'Osaka perque els meus pares s'han reconciliat i ara viurem per aquí!!
Doremi: Que bé, Aiko.
Onpu: Jo, al final, no he pogut fer la gira que tenia pensada fer, i com que m'han trucat per fer una pel·licula aquí, ja hem quedo aquí.
Doremi: Guai!!
Momoko: Jo i la Beth hem decidit viure aquí!!
Doremi: Bé!!!!!! I tu, Hazuki?
Hazuki: Jo ja vivía aquí.
Doremi: Es veritat, ejejejejeje...
Floreta: Jo, la Majorika i la Lala hem vingut perque la reina os vol donar una noticia!!
Doremi: Ei!! Majorika!! Una abraçadaaaaaaaaaaaaa





La Doremi s'abraça com pot a la Majorika.





Majorika: (Se li escapa una llagrimeta) Deixa'm!
Doremi: Ei, ei, ei! però si t'estas emocionant...!
Majorika: No!
Doremi: ...¬¬ Si. Percert Floreta!! Estàs gran un altre cop!!
Floreta; Siiiip. He tornat a fer magia. Juajuajuajua!!
Lala: I aquesta vegada no se li ha trencrat les boles magiques!
Hazuki, Aiko, Onpu i Momoko: Doremi, et tenim que donar una noticia...
Doremi: ? Bona o dolenta?
Momoko: Bona.
Doremi: Ok.
Floreta: Jo estic intrigada!! Parleu, va! >___<
Doremi: Floreta, paciencia...
Hazuki, Aiko, Onpu i Momoko: La noticia es que... Nosaltres...


Continuarà en el proxim capítol... (Que dolenta sóc, tallo el capítol a la part més interessant XDD)

3 comentarios:

Raquel dijo...

Jooo!!!! He intentat fer el capitol més llarg i segueix curt!!
Esque quan escrius, sembla que es més llarg, i quan ho veus sencer, es super curt... Bue... Ara faré el següent.

Raquel dijo...

I el color de la lletra de la Doremi està equivocat. No es veu gens.
Ho tindreu que seleccionar per veure-ho bé... Uf... Avui tot em surt malament!

Hane_Cobayila dijo...

jo sempre selecciono els escrits i no me'n entero dels colors! XD
ah, no ets pas dolenta perque en els dibuixos animats sempre ho deixen tot per la part més intrigant... molesta algo po wenoooo!!!